Individuelle serviceydelser i hele den værdiskabende kæde

Vores udbud af produkter og serviceydelser er udformet sådan, at det dækker alle dine behov på hvert interaktionstrin. I kraft af vores tætte partnerskab følger vi dig og yder rådgivning over en årrække. På grundlag af forståelige kriterier giver vi gode anbefalinger og bestemmer, hvilken serviceydelse der er den rigtige og på hvilket tidspunkt. Det giver os f.eks. mulighed for at planlægge investeringer og vedligeholdelse i god tid i forvejen. Og hvis det på et tidspunkt skal gå hurtigt, reagerer vi på kortest mulig tid – det lover vi.

WITTENSTEIN SE

Walter-Wittenstein-Straße 1

97999 Igersheim

+49 7931 493-10900

+49 7931 493-10903

www.wittenstein.de

Wir machen Tempo

Im Falle eines Falles muss es ganz schnell gehen. Deshalb sorgen wir mit unserer Service-Hotline dafür, dass Ihnen für definierte Standardprodukte sofort kompetente Servicekräfte beratend zur Seite stehen. Das WITTENSTEIN Customer Service Team ist an 365 Tagen für Sie da.

Telefon +49 7931 493-10900

SPEEDLINE®

SPEEDLINE®

Med lanceringen af vores nye produkter ligger vi også i overhalingsbanen: Med speedline® tilbyder vi levering inden for 24 eller 48 timer for visse produkter og forbedrer dermed din fleksibilitet.


VI ER FØRST TILFREDSE, NÅR DU ER TILFREDS.

Vi henvender os aktivt til vores kunder og overrasker dem med løsninger, der skaber ægte merværdi.

VI ER FØRST TILFREDSE, NÅR DU ER TILFREDS.

Læs mere

VORES STORE EKSPERTISE INDEN FOR ENGINEERING GØR DIT DREV EKSTREMT EFFEKTIVT

VORES STORE EKSPERTISE INDEN FOR ENGINEERING GØR DIT DREV EKSTREMT EFFEKTIVT

Vi har mere end 30 års erfaring inden for maskinkonstruktion og drevteknologi. Dermed er vi erfarne eksperter inden for design, beregning og realisering af komplette drevsystemer.

Læs mere

VORES MÅLSÆTNING: AT SKABE TILLID GENNEM PÅLIDELIGHED

Antallet af garantisager, vi modtager, er betydeligt lavere end gennemsnittet i VDMA: 0,3 i forhold til 1,2 procent.

VORES MÅLSÆTNING: AT SKABE TILLID GENNEM PÅLIDELIGHED

Læs mere

VORES VEDLIGEHOLDELSESMØDER: INTENSIV VIDENSUDVEKSLING.

VORES VEDLIGEHOLDELSESMØDER: INTENSIV VIDENSUDVEKSLING.

Vi holder regelmæssigt vedligeholdelsesmøder. Her videregiver vi vores viden til dine medarbejdere. I en kombination af teori og praksis viser vi dem f.eks. sikker omgang ved montage af en motor på en gearkasse eller uafhængig udskiftning af sliddele eller gearkomponenter.

Læs mere

Vi har opfundet den: jobprofilen serviceingeniør

Service og reparation får stadig større betydning i industrien. Men tidligere fandtes der ikke en jobprofil, som afspejlede den tværfaglige profil bestående af både tekniske kvalifikationer, serviceorientering og ledelsesmetoder. Så vi har skabt denne nye jobprofil og har arbejdet målrettet på at udvikle den. I øjeblikket følger 5 studerende uddannelsen til serviceingeniør på den tekniske højskole i Baden-Württemberg i Mannheim.