WITTENSTEIN Service Portal:
One gate. All support.

Den nye web-baserede WITTENSTEIN Service Portal er der for dig i hele WITTENSTEIN-produktets levetid – fra installation og ibrugtagning til servicering eller udskiftning af enheden. HHer finder du relevant og aktuel information om dit produkt, forklaringer, tekniske data, videoer om montering og ibrugtagning, dokumentation, firmware-filer samt kontaktoplysninger til din kontaktperson. WITTENSTEIN Service Portal giver dig også mulighed for hurtigt og nemt at bestille erstatningsprodukter og registrere returforsendelser til inspektion eller reparation.

Til WITTENSTEIN Service Portal

 

Du indtaster blot serienummeret eller Service Portal-koden for din enhed. Du kan også scanne DataMatrix-koden på produktet og komme direkte til Service Portal, hvor du finder individuelle oplysninger og serviceydelser for enheden. Du kan gratis downloade app’en til alle gængse smartphones eller tablets..

WITTENSTEIN AB - Holgermindevej

+45 40 26 50 10

Højdepunkter

Hurtig adgang til produktinformation

Du kan på få sekunder få adgang til produktoplysninger som 

  • tekniske ydelsesdata
  • relevant dokumentation som brugsanvisning, datablade, certifikater etc. 
  • produktstatus og tilgængelige erstatningsprodukter 
  • oversigt over monterings- og tilbehørskomponenter 
  • videoer om montering og ibrugtagning 
  • detaljeret beskrivelse af produktet 

Hurtig montering og ibrugtagning

Du kan få et overblik over de relevante tekniske data til sikker montering og konfiguration af drivaksen: 

  • Karakteristiske kurver for motorer og aktuatorer 
  • Encoderdatablad for motorer og aktuatorer 
  • Kabeldatablad for motorer, aktuatorer og regulatorer 
  • Videoer om ibrugtagning af regulatorer 
  • Videoer om motormontering
  • Firmware-filer til regulatorer 
  • Opstartspakke til ibrugtagning af cynapse®

Hurtig håndtering af erstatningsprodukter

Den entydige identifikation af dit produkt gør det muligt nemt at bestille et identisk erstatningsprodukt eller et kompatibelt produkt med de korrekte monteringsdele og nødvendige tilbehørskomponenter. I kritiske situationer kan du benytte vores WITTENSTEIN speedline®-service. Her har du fordel af levering ab fabrik inden for hhv. 24 eller 48 timer og modtager det rigtige produkt hurtigst muligt.

Den rigtige kontaktperson, hvis du har spørgsmål

I WITTENSTEIN Service Portal kan du tage direkte kontakt til den rigtige kontaktperson for dit produkt og land. Vores kundeserviceteam hjælper dig gerne. På den måde får du personlig og kompetent rådgivning om montering, ibrugtagning og reparation af dit produkt på dit foretrukne sprog.

Play IIoT med Smart Services

WITTENSTEIN Service Portal indeholder et digitalt billede af dit produkt. Det vil sige, at grundforudsætningen for at anvende intelligente produkter og serviceydelser inden for rammerne af industri 4.0 er opfyldt. Når du anvender intelligente produkter som cynapse®, får du kendskab til aktive Smart Services, som kan forenkle ibrugtagningen og sikre korrekt anvendelse. I fremtiden kan du finde videreudviklede Smart Services i WITTENSTEIN Service Portal, som du kan bestille, når det passer dig.

Skræddersyede serviceydelser til vedligeholdels

Du kan nemt og bekvemt registrere inspektioner og reparationer af dit WITTENSTEIN-produkt i WITTENSTEIN Service Portal. Ved returneringer modtager du direkte en følgeseddel med den rigtige modtageradresse. WITTENSTEINs kundeserviceteam garanterer hurtig reparation med højeste kvalitet og præcision.

Dine fordele

Hurtigt

Du får entydig information om det respektive produkt uden ventetid og uden at skulle bruge tid på research.

Nem adgang

Du har adgang til WITTENSTEIN Service Portal og navigerer intuitivt via både stationære pc‹er og mobile enheder.

Up-to-date

Sikkerheden øges, da data, dokumentation og software altid er opdateret.

Personligt

Hvis du har brug for hjælp, får du direkte kontakt til den rigtige, kompetente kontaktperson.

Forståeligt

Du får adgang til firmware i leveringsversionen og i den nyeste version.

Internationalt

Service Portal er tilgængelig på seks sprog (EN, DE, ES, IT, FR, TR).

Adgang til portalen

Du kan få adgang til WITTENSTEIN Service Portal fra din stationære pc ved at indtaste serienummeret på dine enheder eller måske endnu mere bekvemt fra dine mobile enheder (tablet eller smartphone) ved at scanne DataMatrix-koden på produktet.

Til Service Portal